ramki pod tablice rejestracyjne

Czy wiesz, że reklama zewnętrzna wcale nie musi być duża, by była zauważalna i skuteczna? Doskonałym przykładem są ramki na tablice rejestracyjne, które montuje się na samochodzie. Ich głównym zadaniem jest ochrona tablicy rejestracyjnej, ale można ten element wykorzystać także jako narzędzie reklamowe.

Zalet takiej formy przekazu jest wiele. Przede wszystkim ramki pod tablice rejestracyjne to mały obszar, więc znajdują się na nich dane typowo informacyjne, takie jak logotyp, główne hasło reklamowe czy dane teleadresowe. Mały format sprawia także, że taka reklama nie jest nachalna i spotyka się z pełną akceptacją wszystkich uczestników ruchu drogowego, przede wszystkim kierowców. Informacje na ramkach nie rozpraszają, za to zostają utrwalone w świadomości odbiorców.

Kolejne walory wiążą się z kosztami tego typu reklamy, bo te są rzeczywiście niewielkie, do tego jest to inwestycja jednorazowa. Zasięg przekazu jest ogromny, większy, jeśli autem podróżuje się często po danych lokalizacjach. Taki typ reklamy stosują najczęściej firmy, które posiadają bogatą flotę aut służbowych. Im jest ich więcej, tym przekaz dotrze do większej grupy potencjalnych odbiorców. Nie ma jednak wątpliwości, że taka reklama jest dobrze zauważalna. Kierowca musi przecież patrzeć na tył pojazdu jadącego przed nim. Ta reklama trafia również do pasażerów. Z powodzeniem mogą korzystać z niej przedsiębiorstwa z różnych branż rynku.

Ramka tablicy rejestracyjnej a skuteczny przekaz reklamowy

Post navigation


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *